miércoles, 9 de julio de 2008

Pigshcolorao


4 comentarios:

mery dijo...

Pobret meu! que el vaig arrancar del cotxe pensant-me que estava solt, jijiji. Per aixo ara no pot volare, jo.
Lo de la data de Italia'07 ha sigut una errata, perque si te n'adones, el 7 y 8 estan un al costat de l'altre al teclat i no em vaig donar conter, i com no me'l vaig guardar en document freehand...pues aixina es quedara, italia'07 :)
Com va tot? jo ara 1 poc aburrida.
Bueno...gracietes pel mail i els comentaris.
Estem en contacte.
Muaka* presiosa

Juan_cb dijo...

ai probret porquet!.

L'estiu si que t'afecta. que m'hs posat? que quedem el dimecres 16 a la font de quart?? ho comuniquem a la resta de gent?

Unknown dijo...

annaannaannaannaannaannaannaannaannaannaanna
ke a mi me pareix be lo del dimecres :) cuenta conmigo.. ke ja tinc ganetes de coolaggio!!!!!

Besets retemplàaa

Levadura Antoine dijo...

ay animal preferido, lo sabes tu bien! serà preciós el tio,eh?

Juan pregunta: ho comuniquem a la resta de gent? HOME JUAN! PUES CLAR!!

perdón x el plante de hoy, de veras q te verás recmpensada!
aii..te tenia q decir algo más y no se q es.. tiroriiitoo!

ah!si!! q tenías razón, y tanto q el miercoles es 16!! qin cabet!

mua muxos!