domingo, 25 de mayo de 2008

mirilla.


Empreses caca. Empreses caca. Empreses caca.

4 comentarios:

mandarinette* dijo...

Tu!!!
Posteadorrraaaaa!!! ja es trobava a faltar la teua caraaa!!!!

Olleme, eso de la lluna es para la lluna??jejej? qui es la sombra? Almu?? ai qué bonico tot...i la teva habitació..qué hippie estas!! El color de la pared no és més fosc??? ai xica, tant de temps sense dormir allí!! Estic mirant els billets x a fer l'exam...aviseu a iva de que li enviaré un mail...ok?

seeyouusoooooon!

mandarinette* dijo...

sort en empreses!!!!!!!!

jo tb vaig de cul...ahir me vaig ferlamalalta per aestudiar psico..si no no arribeeee...

allthatstuff dijo...

jajajja se nota q estàs en època d'estudi que només fas que fer-te fotos fent carasses!! jajaja

quina caca la època d'estudi... menos mal que yo eso de estudiar ya no jejeje pero faeneta ne tinc pa donar i vendre!! en vols un poc? jo te'n regale!!!

oye! cuando te vayas a madrid yo te vendré a ver,eh? :D me dejarás un huequito en tu.. piso/residencia/loquesea?

mua!!!

mandarinette* dijo...

uakak!! sort en l'exam! caca i més caca!

jur, m'acaba de dir el de indústries que li he d'entregar un treball de 15 fulls esta setmana...aaaiiinnsss!!!

mua!