miércoles, 12 de marzo de 2008

Peaço animal

Urgrgrggrgrgrgrg.
Des d'anit un d'eixos insectes fastigosos i aaaaaiiiiii (plore de pensar-ho, de l'asco que em dona) a Almu i a mi ens persegueix.
Després d'aplegar de València del curset de Flash, Almu em deixa al meu cotxe (aparcat en front de sa casa) i ella decideix esperar-se a que jo el desaparque per a fer-ho ella. I ací comença:
Vaig tota decidida a obrir la porta del conductor per poder marxar i Taxan_ Flare // saltamontes gigantesco_ al mànec de la meva porta... Jo comence a cridar. Almu baixa del cotxe i flipa amb aquella peaço bèstia. I res, al moment passa Diego per ahí i el fem parar. l'agafa amb les mans (Oh my god!!) i el llença.
I lo más fuerte: Almu aquest matí tenia el bitxo aquest al seu cotxe i tp podia entrar!!!!!!!!!!!!
(no pose foto perquè em dona agonia!)

1 comentario:

Levadura Antoine dijo...

asquroso pero planteando q sea nuetra mascota.. mmm!
penjaet al meu cuarto està!(el paperet!)
uuuuuhh! repelus me da al pensarlo!

bxs bonitos, pressiosos y cremossos!