miércoles, 17 de octubre de 2007

diu que mentre dorm em ric!

Aquesta nit he passat por!

6 comentarios:

mandarinette* dijo...

Com que tens por???
xa, xa! haure d'anar jo a dormir al teu llitet eh! (TINC GANES DE MOMI JUNTES!)

Tia que fuerte...no m'enrecordava...era tan agrEsivo el mail de la xaro que m'ha contestat com una bassa d'oli i diu que m'ho convaliden tot! QUE FUERTE JENNY!

mandarinette* dijo...

te*quiero*a*lot!
ah, quiero la direcsión de l'almu!

MUAS a MIL

(ah, soc IKEA FAMILY!)

allthatstuff dijo...

juas, la de la foto m'havia paregut jo en un monyo pasado!!

Aixina q tens fotolog en la sombra? que fuerte...

anyway, m'agrada més el teu blog, és més cool ;)

mua guapa

Juan_cb dijo...

gràcies per conseguir-me vots, o almenys intentar-ho, ejejej. A vore si guanye esta batalla que pareixia perduda, ejeje.

PObreta getn, si els faras patir, no sabien que anaven a tindre a la xiqueta de l'exocista, això no anava al contrat, ejeej

A vore quan penje les fotos de la festa de ahir, que ara no tinc molt de temps. No tinc moltes però per a que vejau alguna cosa de la terreta.

mery dijo...

Amore! no nomes et rius, sino que tambe fas sorollets, me furtes la manta, me tires del llit!

Pero jo te vullc igual :)
Tornem a IKEA??

allthatstuff dijo...

sales en mi flog :)