martes, 23 de octubre de 2007

b-u-s

Viatge en Bus.

Ahir pille el bus abans que la resta de flatemates per tal d'arribar al super abans de que el trobes tancat per poder sopar decentment. Estic a la parada d'enfront de la uni i passen molts busos menys el 10 o 11...malo pense... arribare al Netto i estara tancat. Pero, de lluny desxifre un numero de dues xifres que comenca per 1. Bien, pienso.
El faig parar, i li dic al busdriver que vull un ticket per a Hospital Center. Com acostumen a fer els busosdriver amb mi em fa repertir el que he dit, doncs el meu angles no l'acaba d'entendre...
Passats dos minuts, trobe lloc i comence a mirar per la finestra... empanada amb la penya estrafalaria que passa pel carrer. Arribem a la 3era parada d'abans de la meva i el busdriver comenca a cridar. Jo no l'entenc. La gent comenca a correr, a parlar, a desorientar-se... i jo... alli queteta, pense que sera millor que pregunte a la doneta del meu costat Que collons passa? doncs sembla un atemtat o un segrest...
Al final, em deixa a dos kilometres de casa i del Netto. Merda!

6 comentarios:

allthatstuff dijo...

com com??? atemptat? segrest??? que fuerte... Reme quin sofoco tindrà. Informa't bé de lo que era que no pots pegar estos sustos als teus fidels ciberseguidors!

Has felicitat a pesu? :$


mua amora

Levadura Antoine dijo...

oh my god!xo q fuerte!como pued ser eso?yo no m he qdado tranqila, eh?com diu julia InFormate + o mjor! uf!

mandarinette* dijo...

volem information ja!

Què ha passat? Como volviste a casa? estava enfadat el autobusero i volia fer vaga? que et va dir la doneta? ai quins maldecaps!

mañana nos descubres lo que ha pasado!

anna dijo...

Tranquis a totes, q l'intent de segrest tan sols va passar pel meu cap perque no entenia res del que estava passant i com la gent estava tan estranyada... em vaig asustar. Pero estic be!!!

mua

Núria dijo...

Xo contanos xk cridava la gent i si tu vas sofrir algun crit directe.

K vols fer-li la competència a Juan en el tomate??
Ho estàs aconseguint eh!!

Conta-ho tot!!

Trai dijo...

pero cuanto misterio!!! q pado??? nos tienes en ascuas!!!!